som i helvetet

Igår var en skitkul kväll, men den här dagen har varit plågsam. Riktigt jävla plågsam.
Till sisådär klockan 13 eller något mådde jag så dåligt att jag inte visste vart jag skulle göra av mig själv!! Löste problemet med lite sömn, när jag väl kommit hem...

ett snapchatmeddelande från dagen. ansiktsuttrycket säger allt.



När jag vaknat och kände mig bättre åkte jag bort till morfar och åt tårta. Efter det var jag som en ny person!!:D

Fattar inte att folk som alltid blir såhär bakfulla ens dricker. Skulle aldrig göra det igen om jag visste att det var detta som väntade!
Såhär i efterhand, när jag känner mig lite bättre, kan jag ändå säga att det var värt det. Himla kul kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0