with every broken bone I swear I lived

Med min favoritmening i hela vida världen - den mest inspirerande, mest laddade, mest betydelsefulla och absolut viktigaste som någonsin yttrats - säger jag god natt och slänger upp en till bild från sängen.
Straight from da bed yä.
 
Det är inte bara citatet till rubrik som är sådär himla viktigt, hela låten (one republic - I lived) är uppbyggd på klyftiga fraser. För gud vad jag tycker det är viktigt att man gör det bästa utav det man får, att man gör sin tid på jorden till ett äventyr och utnyttjar varenda sekund till att göra det man älskar eller bara utvecklas som individ.
Det är mitt mål, att älska varje sekund av livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0