lana del rey

oh vackra, fantastiska människa.
hur såg mitt liv ut innan upptäckten av Lana Del Rey egentligen? om jag visste vad jag gick miste om då!
 
Första gången jag hörde Lana var hos Fia, när låten 'Video Games' var ny. Hon hade den uppe på en flik på datorn och jag föll pladask. Kanske för den vackra och otroligt inspirerande musikvideon. Är dig evigt tacksam för det Fia-darling ♥♥
 
Lana har alltid så sjukt fina videos, man (jag) blir helt fängslad och bara drömmer mig bort och smälter och blir så avundsjuk på att hon är så vacker och åååh dessutom har sjukt snygga killar med i sina videos!
Även om jag älskar varenda musikvideo av denna underbara människa så är nog Videogames min favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0