Nattuggla

Jag brukar aldrig vara uppe såhär länge. Inte ens när jag är ledig. Lägger mig elva och vaknar sju-åtta, då är det sovmorgon. Vågar inte ens tänka på hur mycket utav dagen jag kommer sova bort imorgon! Ska iallafall ta Therje på en promenad innan jobbet tänkte jag :) 

Anledningen till att jag är uppe så sent är morfar. Han och hans Anne har varit på partajj så jag har fått agera chaufför. Nu har jag krupit ner i sängen med Majsan snarkandes ovanpå täcket. Världens snarkigaste lilla hund ^^ 

Kvällens rökelse är 'musk'. Den sägs bringa bland annat självkontroll och det tyckte jag kunde behövas! 



Inatt skall jag sitta i min säng och vara djup. Texta och rita i mitt favoritblock. Mest texta, och klottra för utfyllnad. Ritar hellre än väl som en säger >:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0