No Comino, no Blue Lagoon

Så, det jag sett fram mot mest av allt här i Malta var The Blue Lagoon. Vi bokade våra biljetter igår och avresa skulle äga rum imorse klockan 10.00. 
Eftersom jag inte mådde så bra, typ alls, så bestämde vi oss efter mycket om och men att strunta i utflykten. 
Tur var väl det för vid 11-tiden spydde jag som aldrig förr! Trodde aldrig det skulle ta slut, fem rejäla jävla kräkar på raken. Men det var det! Slapp spy mer men har legat i sängen till nu.
Mamma var ute och handlade lite och kom tillbaka med en sten fäst i en lädertråd som skall bringa energi. Den hängde jag runt halsen och: nu ligger jag här uppe på taket och insuper de sista solstrålarna från denna solsemester! 
Antagligen var det bara att min kropp återhämtat sig som fick mig att orka upp ur sängen men "vidskeplig" som jag är så väljer jag att tro på stenens kraft :):) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0