Sorglös

Ända sedan jag såg "Känn ingen sorg" förra veckan har jag velat se den igen. Idag vore en perfekt dag för en perfekt film. Synd bara att den inte finns att ladda ner än. Eller köpa.
Tror mamma har smittat mig, eller är det det här som kallas resfeber? Vi åker om mindre än en vecka och här sitter jag på jobbet och känner hur huvudet fylls upp med alltmer cement och trycket i bihålorna ökar. FUCK. Alltid likadant när jag ska ut och resa, kort innan det är dags så drabbas jag av någon förkylning eller annat otäckt, WHY?!  Blir ju så rädd varje gång att det skall eskalera men hittills har jag alltid lyckats bli frisk precis innan avresan, hoppas att turen är med mig denna gång också :)

Slutar snart jobbetijobbeti och hade tänkt gymma en stund innan jag far hem för att riva runt i mitt lilla hus - kasta ut gamla möbler och slänga upp lite nya. Tänkte även hinna med att läsa ett par kapitel innan jag ska tillbaka till jobbet ikväll. 
Fördelen med att jag drabbats av feber är att jag hinner läsa desto mer om jag inte gymmar. Sååå, denna gång tänker jag lyssna på min kropp och ta det lite lugnt. Mest för att hinna bli kvitt basiluskerna innan resan! Hehe



Lite sådär random slänger jag in en bild från baldagen på mig, mamma och gammelmorfar - för att göra inlägget lite roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0