den har berikat mitt liv

"shit. shitshitshitshitSHIT."
Det var vad som for genom huvudet på mig, upprepade gånger - nästan konstant, under filmens gång. Den var för bra!!
Vi såg "känn ingen sorg", haha lite såhär i efterhand, och den är precis sådär perfekt som bara en svensk film kan vara. Allt var perfekt. Den inperfekta perfektionen som bara en svensk film kan inneha. Miljö, kläder, frisyrer, kroppsspråk - och för att inte nämna musiken som var den grundläggande byggstenen i denna film. Allt det var helt fantastiskt!
AHHHH får typ krupp och total förlust av sinneskontroll!!
 
Bara en svensk film kan vara så verklig och uppamma så starka känslor. Jag har nu två favoritfilmer; den här och "I skuggan av värmen".
 
Han som spelade Johnny (som tydligen heter Jonathan Andersson) var dessutom otroligt jäkla snygg. ALLA VAR SÅ SNYGGA OCH SÅ VACKRA OCH SÅ ÅÅÅHHHHHH. Hela filmen var ögongodis!! Tack vare sjukt bra bilder var varenda sekund av denna film en fröjd för ögat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0