no phone, no jacketi-jacketi

Det blev ingen telefånk idag, inte heller någon vinterjacka. Haha som vanligt kommer jag bara hem med en massa annat skräp!
Nej faktiskt, det var väldigt bra och värda saker jag köpte. En oversize-tröja för ynka 149 riksdaler som jag ska ha till mina relativt nyinköpta strumpbyxor. Det stod faktiskt med på min "måste införskaffa-lista" så nu är det avbockat! Likaså ett par svarta jeans, som också stod på den listan, fyndade jag till en billig peng!
 
Anledningen till att det inte blev någon telefon var för att den inte kommer in förrän den 18e oktober... Så det får vänta! ...kanske blir en tatuering denna månad istället... ehhhehehehe.
Hittade två vinterjackor som jag fell in love with. De var ytterst snarlika men den jag tyckte var snyggast var inte riktigt lika varm. Och som det ser ut nu verkar bara det varmaste duga i vinter!! Så jag ska fundera ett par dar och göra ett nytt affärsbesök i veckan ;D
 
...märks det att jag kommit in i ett skrivar-mode eller? Två inlägg på raken, båda sprängfulla med ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0