nöjd

Jag känner mig ganska nöjd med tillvaron. Känner att det går framåt och uppåt även fast allt är lite fel. Liksom, vad skulle jag annars göra om dagarna om det inte fanns något att sträva mot? Det är strävan som håller oss vid liv. So let's fucking sträv everybody! Fast glöm inte bort att uppskatta det som finns i nuet. Det är inge bra. Det optimala skulle jag vilja påstå är att vara nöjd med det som är men jobba för en förbättring. AAJUSTSÅ.

För jag är ganska glad ändå och här kommer en bild på mig, för ovanlighets skull :):)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, så snygga dreads!

2013-10-01 @ 15:33:49
URL: http://completemadness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0