drunken helg

Har haft en sån kul helg! Födelsedagsfirande för Sofia i fredags och allmänt firande i lördags.

Fredagkvällen innefattade en förfest hos Sofia och ett besök på Hugo. Just Hugo-vistelsen började lite segt men blev för jävla trevlig sen!


Blev inte många bilder under kvällen, bara denna på mig och Amanda. Hade helt enkelt för kul för att ta kort!


På lördagen åkte jag till stan med lillasyster, åt McDonalds och köpte onödiga grejer. Inhandlade iallafall ett regnskydd till ryggsäcken jag ska ha till Australien! Något vettigt! haha

Det var fäjnt. Hatar McDonalds egentligen men hade så sjuka cravings den dagen! ...antagligen på grund av fredagkvällens alkoholförtäring. hahah
McDonalds var precis så äckligt som jag minns det, och ännu äckligare.

Till kvällen åkte till Norrköping iallafall för att följa med Carro på fest. VAR SJUKT KUL! Älskar fester där man inte känner folk för man får alltid tusen nya vänner! och inte minst...NYA SNAPCHATVÄNNER!!

so this is a true PARTYBEER


true love. true party (?).


TRUE TRUE LOVE. (subway har för övrigt aldrig smakat så bra!!)

Idag har vi mått lite smådåligt, mest Carro. heh
OH ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0