en sen resume. april-juni

april
Hände inte alls mycket i april, jag blev först frisk i några veckor men fick sedan tillbaka utslagen, huvudvärk och flimmer för ögonen. även jobbiga andningssvårigheter. Det sög, kan man säga.
Var i alla fall på en rolig 40årsfest, det enda tråkiga vara att jag tappade min smiley-piercing som sedan inte gick få dit igen. Saknar den :(
 
Red upp dressyrprogramet med Helman. Vi hade ju det som projekt, jag och Nils - att rida in en unghäst. Målet var alltså att starta LD. Han uppförde sig galant!
 
maj
Flöde fyllde 20 och hade en ganska stor fest i Grytgöls Centrum.
Det var en kul och dum kväll. :)
 
Påbörjade min dread-makeover någon gång i slutet på april/början av maj. Här är hela den övre delen av håret klart. Samma kväll åkte vi på fest i Tjällmo. DET VAR SKOJ
 
Håret blev allt bättre och bättre. Blev varmare grader också - klänning!!
 
Mösspåtagning och studentveckan drog igång. c r a z y .
 
juni
 
Studentveckan fortsatte och blev bara galnare och galnare
 
En dag under denna vecka blev mitt hår helt klart, OCH INGEN VAR LYCKLIGARE ÄN JAG!!
gick alltså från detta fula
till detta fina

Det blev bal
 
Det blev mer fest
 
Vi fixade med flaket
 
Studentdagen
haha alltså, alla dessa toabilder.....
 
Någon vecka efter studenten fick jag ögoninflammation, det sög
 

När min ögoninflammation började lida mot sitt slut så blev det midsommar. Det var första dagen efter inflammationen som jag vågade på med lite mascara, men bara på topparna av fransarna typ. haha
jag firade midsommar med pappa och hans tjej + hennes kompisar och några släktingar. Det var jättekul, förutom att jag blev fullare än vad jag någonsin varit tidigare och däckade vid kl 21 någon gång...
 
Det bästa på hela sommaren hände i juni.
BRÅVALLA. åh så fantastiskt det var, OHOHOHOHOHOHOOH SÅ BRA
Jag, Signe, Jimmy och Erik delade tält. Vi lämnade vårt jättebraiga tält på P&L året innan, vilket vi ångrade nu. Det var ett såntdär jättestort med 4man x 2. Vi hade då packningen i ena delen och sov i den andra på en stor dubbelmadrass. MEEEN vi köpte ett nytt nu till Bråvalla och tänkte "det här måste vi ta med hem!". Det var ett likadant typ bara att det var två st 3manna-delar så det blev lite trångt... MEN ACK SÅ MYSIGT! hahah.
När hemfärdsdagen väl kom, tror ni vi orkade packa med oss tältet då? heeeh. nej. Dessutom regnade det in i det.....
Bästa framträdandet på festivalen var utan tvekan Rammstein. Jag och Denka stod mitt i värsta röjet och öste jävel. SÅ BRA! Härliga Denka! Vi öste också på Maskinen och Green Day och tusen andra, men de tre var absolut roligast och bäst.
Ångrar att vi inte fotade mer dessa dagar...
 
 
fler månader to come...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beundrare

Du vet att du har missat mars månads summering va?!

Svar: hahah oj! hade glömt sätta ut den rubriken! heeeeh

2014-01-07 @ 00:31:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0