när jag fick en spruta och fikade på Åbergs

Idag har jag fortsatt flyttstädningen. Plockade mest med alla kläder men hann även påbörja en rensning bland smyckena innan jag var tvungen att följa med lillasyster till sjukgymnasten.

Vi tog en fika med mamma efter Ellas sjukhusbesök i väntan på att jag skulle upp och få en spruta. Är som vanligt ute i sista stund och skulle egentligen inte hinna få dos 2 av detta Twinrix-vaccin men vi kom fram till en lösning, och hoppas att 5 dar hit eller dit inte har någon roll! Så dagen innan jag åker kommer morfars "girlfriend" att få ge mig den!


På bilden ovan kan ni se hur jag gått och sett ut hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0