nyår ju

 
En skulle ju kunna tro att vi hade det sådär mysigt på nyår. men vi var ca sex pers till, det fanns bara inte sittplatser åt alla i köket. Ah just det, inte bestick heller. hahah
Jättegod räkcocktail till förrätt, jättegoda potatishalvor i ugn och valfritt kött till varmrätt, vaniljpanacotta med hallonsås till efterrätt. Efterrätten avnjöts dagen efter för min del, glömde bort den under kvällen.
 
Vid tolvslaget
 
Om den legendariska nyårskyssen:
Den första nyårskyssen utbyttes mellan mig och Cicci, men det var inte den enda. Blev rena rama pusskalaset där på gatan och alla bytte nyårskyssar med varandra. ohohoh :>
Oh well, jag skulle väl inte kalla någon utav de där för nyårskyssar egentligen. Nyårspussar kanske, haha. Fick en riktig nyårskyss i alla fall, YÄ SCORE!
Nog pratat om den överskattade nyårskyssen.
Festen fortsatte inne hos Fia och Maggan även efter tolvslaget och vi hade jättekul och saker blev tokiga. Punkt slut.
:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0