oh såna dar!

Har spenderat två dygn hos de bästa syskonen jag känner för tillfället. (hoppas ni, mot förmodan, ser denna hyllning)

Tog med mig Signe och Jimmy dit i tisdags för att spela Alias och äta kaka, även Fia kom dit. Det var kult. Blev kvar där över natten och sov hela dagen, eller egentligen inte... Men kom inte ur sängen förrän klockan 13 när jag knallade iväg för att tatuera mig. Blev fäjnt!
Gick upp för att hämta mina vantar vid 15tiden innan jag åkte hem, plötsligt var klockan 18 och jag bestämde mig för att stanna en natt till... haha



När jag idag bestämde mig för att åka hem såååå blev det inte så kult.

heh... kom loss till slut iallafall. Åkte till biblioteket för att låna en bok, nu när jag är arbetsfri! Hittade ingen bra... Får väl börja lära mig se på film istället. Nått måste jag ju göra om dagarna liksom... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (förblir hemligt mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0